Dagens outfit

image107Usch idag var det inget roligt väder. Igår däremot underbart! Satt och kände mig glad hela dagen igenom måste jag säga. Och hem från jobbet på kvällen för att bjuda över några kompisar och tjejsnacka genom kvällen, kul :)

Dagens outfit kändes passande tills jag tittade ut från butiken igen och inser att det öser ner. Kände mig som en riktig färgklick i den dystra tillvaron.

Nyligen gick två vänner till mig härifrån, så nu är det dags för sängen snart och försöka få mig lite skönhetssömn innan det är dags för jobbet imorgon igen. Är riktigt trött nu efter all träning imorse så det lär nog inte bli några problem med att somna:)

Godnatt


Top: Kadra Europe
Shorts: Zara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0