Det Stora Klippet

Jag och mina vänner sprang på en frisersalong igår där de skyltades lite med att de sökte hårmodeller. Nyfikna gick vi och frågade oss för. De ville gärna ha hjälp av oss lite då och då så de tog då våra nummer. De ville ha oss som hår- och makeupmodeller vilket känns som en kul grej helt enkelt. Samtidigt fick jag och Sophie för oss att vi skulle klippa lugg. Helt plötsligt satt vi där i varsin friserstol. En timma senare gick vi ut som två små Shettlandsponnys :) Var väldigt nervösa innan det stora klippet, men sedan kunde vi andas ut då frisörerna var väldigt duktiga!
image120
Jag och Sophie efter en bra stund hos frisören.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra val! Nipassade otroligt mycket i de båda två!
Hur kan du lyckas se snygg ut både i och utan lugg!?

2007-08-22 @ 19:16:20
Postat av: Hanne

Ni blev så fina!
Puss

2007-08-22 @ 21:04:19
Postat av: Linda Engmark

super snygg på båda två;)

2007-08-22 @ 21:11:48
Postat av: Heidi

Anonym: Kul att höra :)
Hanne och Linda: Tack tack, puss!

2007-08-22 @ 21:34:38
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0