Veckans

Efter en vecka full med jobb och stök hemma och en massa träning (men inte så hälsosam mat om jag ska vara ärlig) så har en del outfits valts som ni ser nedan. Nu är det äntligen helg igen och ikväll blir till att dra iväg hem till Sophie och hennes pojkvän för att umgås lite. Outfits har ej valts riktigt ännu men det kommer det kommer. Nu måste jag fokusera på att städa upp hemma, hela våningen ser förjävlig ut och första anhalt blir min garderob.. suck :(


Vilken tyckte ni bäst om?

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll, kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Måste säga att alla outfits var lika fina som alltid! Jag tycker väldigt mycket om de två sista:):)

2007-08-05 @ 20:21:45
Postat av: Heidi

Tack så mkt:)

2007-08-06 @ 09:09:30
URL: http://stylebyheidi.blogg.se
Postat av: Cilla

Diggar nr 3. Diane von Fürstenberg väl? :)
Gillar din blogg, du är grym!

2007-08-09 @ 02:46:38
Postat av: Heidi

Cilla: Ja visst är det Diane v Fürstenberg, det har du helt rätt i. tack vad snällt!

2007-08-09 @ 03:01:45
URL: http://stylebyheidi.blogg.se
Postat av: Susanna

Klart bäst var den sista bilden!! Vart har du köpt klänningen?! Hoppas i Sverige..
kram:)

2007-08-09 @ 03:03:59
Postat av: Heidi

Sussanna: Tyvärr finns den inte att köpa i Sverige eller något annat land för den delen, då min kära mamma har sytt den. :)

2007-08-09 @ 03:07:34
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0