Milano mode

Efter en vecka i Milano har jag fått en syn på modet där nere rätt så snabbt. På vägen ner sa jag till min syster att mitt nya väskköp ska bli en klassiker från LV, speedyn..  Efter första dagen fick jag sedan en liten chock, då man hann se ett 30-tal Louis Vuitton Speedy väskor, samt ett flertal taxar. När man sedan kom hem såg man flera taxar här hemma nu också. Chihuahua är utbytt för ett bra tag sen till en annan drös med olika små hundar men nu är det taxen som slår igenom stort märkte man. Så ni modeslavar där ute, om ni köpte chihuahuan för ngt år sedan som en modeaccessoar så är det bara att byta ut den till en tax för att bli riktigt trendiga... hmm..
Även Hello Kitty var något som klädde hela Italien, överallt kunde man se den lilla katten i olika storlekar och skepnader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0