Underbara Milano

image73Veckan har varit en av de bästa. Milano var mycket bättre än vad jag trodde och nu längtar jag tills mitt sista gymnasieår är över då jag har tankar på att dra till Milano ett tag efteråt.

Denna fashionabla stad hade ett stort utbud av kläder, accessoarer och god mat. Dagarna började lite annorlunda med chokladcroissanter med en cappucino eller varför inte starta dagen med en foccacia med cola light. Ett riktigt miljöombyte var det på alla sätt och vis. Men härligt var det, verkligen!
    Veckans outfits från Milano kommer strax upp..
Hamnade även i ett väldigt mysigt område bland de sista dagarna. Runt om fanns det ett flertal vintageshoppar samt en massa stånd med coola smycken. Vi kom även i lämplig tid då alla trendiga uteserveringar öppnade precis och buffén var mäktig och drinkarna flödade.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0