Victoria secrets

Har äntligen haft en hel dag för mig själv för att bara vara hemma och ta det lugnt samtidigt som jag får en del saker som stått på min att göra-lista gjort. Mesta dels låg jag och pressade i solen och kämpade mig igenom ett hårt träningspass men har även städat upp lite och surfat runt efter lite bikinis. Trots att min bikinilåda är alldeles överfull av alla möjliga modeller och färger så känner jag att det är dags för en ny..
    Kollade in några på Victoria secrets hemsida och hittade ett flertal söta och snygga.

image92image93image94

Föll extra mycket för dessa tre urfina bikinis. Vilken tycker ni mest om?

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie Sophie Louise

åh, dom två högst upp!

2007-07-23 @ 11:13:53
URL: http://emeliesophielouise.blogg.se
Postat av: Heidi

håller med dig, de är dem sötaste tycker jag. men bandeau-bikinin var enkel och snygg om man ät ute efter den modellen:)

2007-07-24 @ 18:27:57
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0