Dagens outfit

image34Värmen kom idag, och jag blev otroligt glad. Kändes genast lättare att gå upp i morse efter några få sovtimmar efter gårdagen. Blev dock ingen rejäl festkväll utan istället en trevlig hemmahos-kväll. Idag bar det av till jobbet för att sitta några timmar utanför butiken i solen med Elin. Sedan gick jag ner på stan för att träffa några vänner och avnjuta solen lite till. Nu har jag precis kommit hem från att ha promenerat från Ropsten med min syster hem till oss. Köpte även mat på vägen, så nu har vi en riktigt god middag som väntas.

Då sommarvärmen kom ännu en gång var det första gången för i år jag lämnade mina leggings hemma och gick barbent till klänning.

Brillor: Dior
Klänning: Vintage
Sjal: InWear
Kofta: Vero Moda
Pumps: Rizzo




Kommentarer
Postat av: Sara

åååå vad sött! Måste ge dig en komplimang för din outfit:)

2007-06-05 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0