Dagens outfit

image39
Idag har jag rännt runt halva stan. Sista skoldagen med filmtittning och tävlingar innan skolavslutningen imorgon. Efter har jag skyndat runt med Johanna på stan och det har även varit besök på polishuset för att fixa pass inför resan. Spenderade några timmar hos min syster på jobbet och avslutade med att sitta ett tag längs strandvägen med Cissie.
  Nu ska jag prova outfiten för morgondagen. Efter måste jag få mina skönhetstimmar, men bjuder på en dagens outfit först.
Tröja: Ralph Lauren
Linne: H&M
Jeanskjol: Replay
Skor: Gyllene gripen
Armband: Pärlshopen















Kommentarer
Postat av: Tove

Snygg kjol, köpte du den i Replays butik?

2007-06-17 @ 16:42:55
Postat av: Heidi

Jag vet faktiskt inte vart den är köpt, tror inte den är köpt i Sverige ens. Den är många många år gammal.

2007-06-17 @ 17:57:55
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0