Födelsedagsfirande

Ikväll blir det till att bege sig till Cecilia som fyllt år. Hon har en förfest för en drös av sina närmsta tjejkompisar så det blir riktigt kul och sedan utgång:) Vet däremot inte vad jag ska ta på mig! Speciellt nu när det regnar, det blir svårt..  Har lyckligtvis en del förslag bland några klänningar, men det lär ju bli så kallt! Men vill man vara fin, får man lida pin.. jaja..

Precis kommit innanför dörrarna, har varit och jobbat. Tänkte försöka ta en powernap nu samt hinna träna innan jag behöver börja göra mig i ordning. Kom även att tänka på att jag så gärna vill ha en brun skinnjacka och kom under dagen underfund med att jag var en riktig idiot som inte köpte den som fanns på H&M för några månader sedan som satt som en smäck! trist...
Godnatt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0