Gårdagen...

Blev en lång dag igår med fullspäckat schema. Först såg jag Marcus springa ut som sagt [Vad jag längtar tills nästa år då det är min tur]. Sedan var det upp på flaket och åka runt lite för att sedan fräscha till sig inför studentmottagningen. Det var väldigt trevligt och med riktigt smarrig buffé. Lyckades hitta något att ha på mig i sista stund. Blev en rosa väldigt söt babydoll klänning med små blommor. Till denna bars det vita pumps, somrigt och fint. Efter det runt elva-snåret drog jag in till stan igen för att träffa upp Cissie och Freja på en förfest. För min del slutade kvällen på utekompagniet, då jag drog hem sen eftersom tröttheten smugit sig på..
   Nu har jag precis solat ett tag på balkongen, det är riktigt varmt ute idag. Bär om ett tag av till Djurgården med tjejerna, mysigt! Önskar att jag hade någon riktigt snygg tunika att sätta på mig, men istället vet jag inte vad som blir bäst att ha på mig idag...

Nu ska jag ut i värmen lite till, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0