Outfit

image55Igår var det jobbet som gällde till at börja med, sedan bar det av mot Grönsta till prästgården för att där överraska min vän Cissie som vi hade ett litet surpriseparty för eftersom hon fyller år nästa helg. Det blev riktigt lyckat med glada trevliga människor och buffén var grym! Bilder kommer senare då vi hade en hel drös med duktiga fotografer bland oss :) 
Efter Grönsta fortsatte jag och några hem till en killpolare för att umgås lite under lördagskvällen. Idag är jag bara hemma och funderar ut vad som är värt att kolla upp i Milano, tänker även lite runt min budget. Måste spara spara spara nu, så i fortsättningen blir det ingen mer shopping för Schnöpfsan:(  

Men nu måste jag skynda mig till köket för att ta ut min kaka från ugnen, gott gott! Sedan blir det till att mysa ner i soffan i mjukisdressen och zappa igenom alla program tv:n har att erbjuda. Det rengar ute och är riktigt ruggigt, så alltså känns det som om en myskväll vid tvn passar bäst!

Jobboutfit, gårdagen:
Klänning:
H&M, utomlands
Sandaler: Guldglittriga jesussandaler, Susi Blaze

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klänningen var även den supersnygg:) Kram på dig

2007-06-17 @ 16:58:41
Postat av: Heidi

Sofia: Tack tack

2007-06-17 @ 17:24:33
URL: http://stylebyheidi.blogg.se
Postat av: Sara

Man ser ju inte dina sandaler? :/

2007-06-17 @ 20:38:02
Postat av: Bea

Jesussandaler is the shit!

2007-06-18 @ 14:40:51
Postat av: Isabella

Klänningen var riktigt läcker! Skulle nog passa riktigt bra till ett par remsandaler också :)

2007-06-18 @ 21:07:17
Postat av: Heidi

Bea: Yes it is! Riktigt snygga skor.
Isabella: Tack:) Jo, det är till den klänningen jag har ett par remsandaler/jesussandaler..

2007-06-18 @ 21:29:23
URL: http://stylebyheidi.blogg.se
Postat av: Heidi:

Sara: vet man ser dem inte så bra tyvärr, men ska försöka lägga upp en bild på dem så fort som möjligt.

2007-06-18 @ 21:36:53
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0