Shop shop shop

image31
Strosade runt lite på stan med Hanne som sagt efter skolan, hittade en jättesöt tunika i det coola batik mönstret. Den gick i rosa och ljust orange med lite paljetter, grymt söt. När jag sedan mötte upp mamma för att gå lite mer på stan, så fick jag den av henne. Sedan fortsattes det med att köpa massa skönhetsprodukter och kosmetika. Blev mer och mer påsar i handen. Jag är så dålig, bara shoppar all the time. Jag som skulle S P A R A pengar till resan... men men det löser sig.
    Sedan gick jag och hämtade upp Chatzi av min syster för att efter det fortsätta till Fältöversten och träffa upp Bella och Cissie. Då företaget Cissie jobbar på fått massa prover från olika shampomärken, kom hon med en påse var, med massvis av shampo och balsam, till mig och Bella. Tack vännen!
    Då jag träffat upp syrran hade jag nu fått min lön så spenderade lite pengar på de gråa jeansen:) Måste dock medge att det var ej mina jeans på bilden innan. Mina är gråare och inte den korta längden som bildjeansen har. 
image32








Chatzi i provrummet...

Kommentarer
Postat av: Helena

Världens sötaste hund! Hur gammal, är det en valp?
kram

2007-06-05 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0