Shoppingönskan

Nu önskar jag mig dessa jeans. Snart kommer ju lönen och månadsbidraget så jag hoppas verkligen på att få dem till helgen. Tänker köpa dessa jeans omedelbart då. Har länge velat köpa mig ett par gråa jeans och så kom dessa, riktigt snygga. Modellen har så underbart hår också!

Ska ner på stan efter skolan slutat, med Hanne, ska leta lite fynd. Funderar på att kolla in den omtalade lilla svarta fodralklänningen också.

Åå det är verkligen så mycket jag vill ha men måste börja spara pengar nu, så jag kan shoppa loss i sommar då jag åker till Milano för en vecka. Ska bli otroligt skönt. Bli av med skolan och jobb och resa iväg. Var på tok för länge sedan.

Kram





Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt att resa bort. Vill också till Milano!

2007-06-05 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0