Studentmottagning

Imorgon vankas det flakåkning med stor hysteri och sedan ska jag hinna med att åka ut till Enebyberg där en studenmottagning väntas, då min kusin tar studenten. Först ska jag i alla fall se min vän Marcus springa ut och sedan åka med hans flak vid två, så tiden är knapp. Vet inte riktigt hur jag tänkt att få ihop allting. Jag menar inte kan man åka direkt till en mottagning sedan med håret som en lejonman doppad i alkohol.. känns sådär.
   Vad man ska ha på sig på mottagn. är också en svår fråga, men funderar på en benvit siden klänning med smala band, väldigt söt och nätt. Till det ett par bruna pumps jag tror ni kan hitta längre ner i bloggen, från Rizzo.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0