Vilodag

Idag har jag tagit mig en slappdag. Jag och min syster har endast vilat
hela dagen, nästan deprimerande. Tjatar hela tiden på att jag längtar efter att komma hemma ibland efter skolan för att ta en powernap elelr liknande, då man på morgonen absolut inte ville gå upp. Väl hemma eller då när skolan slutat är det inte direkt lägga sig och vila som man känner för. Nej då ska det göras stan hit och dit istället, stress stress stress. Men idag blev det inge stress. Eftersom sommarlovet börjar nu kändes det mer än väl lovligt att relaxa lite. Vi pratade, solade och ätit en del gott. Umgåts helt enkelt, vilket är trevligt visserligen, men vi blir ju så rastlösa när vi inte gör något, tyvärr!
    Snart kommer överhuvudena för familjen Schnöpf hem från lander, så det blir till fortsätta storstädningen nu. Måste även tvätta och hoppa in en snabbis i duschen innan de kommer. Ikväll finns det nämligen planer, bara det att vi inte har bestämt vad än. 

P.s. Hittade en gammal ljus knälång jeanskjol, antagligt ngn av syskonens eller mammis gamla. Klippe i alla fall precis av den. Klippte till en från ett par Levis vintage jeans för något år sedan, men det alltid bra med flera:)
Skulle dock vilja hitta ännu ett par jeans för att klippa av till shorts. Något liknande som i bilden. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0