ACNE

Så mycket jag vill ha nu från varenda butik, framförallt på Acne. Tänker dra med mig Isabelle dit imorgon, då jag ska träffa upp henne för lite shopping. Frågan är bara om jag känner för att lägga ut den summan för de kläder jag vill ha därifrån, mycket av det är sådant som känns trendigt och snyggt nu, men som efter sommaren kommer kännas uttjatade.

image8
   Grå "Boxe" tröja                          Vit tunika                                   Ljus jeansjacka
image9
Är även lite sugen på dessa jeans...
Vad tycker ni..? Vilket plagg skulle ni satsa på?












Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh vad roligt, vi har bloggat typ exakt samma saker :) hihihi
har saknat dina uppdateringar! idag ska vi ha mysigt på stan :)

2007-05-18 @ 10:22:49
Postat av: Heidi

Ja verkligen hah:)
Ja då, det ska vi ha!
Kram

2007-05-18 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0