Dagens outfit..

image27Trött nu efter en lång dag, med mycket irritation i skolan, och uppsatser som skulle skrivas väl hemma. Lyckades bli klar med en som jag äntligen skickat in nu, skönt! På fredag kan man nästa kalla det sommarlov, så nu längtar jag otroligt mycket. Vill bara borsta av mig allt som har med skolan att göra nu innan, och kunna pusta ut på fredag eftermiddag. Men avslutningen har vi dock inte förns nästa fredag.
Här kommer en bild från dagens outfit. Då jag inte hade någon egen fantasi när jag klev upp imorse, kunde jag med glädje tänka tillbaka på min inspirationsbild av fröken Richie.

Tröja: H&M
Sjal: Pashmina
Jeans: Gul&Blå, för en herrans massa år sedan
Pumps: Vintage
Armband: Antikt












Kommentarer
Postat av: Linda Engmark

Jätte snyggt! :)

2007-06-01 @ 10:29:22
URL: http://guldigt.blogg.se
Postat av: Heidi

Linda E: Tack så mycket:)

2007-06-01 @ 10:51:35
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0