Kate Moss-kollektionen ute nu!

Hallå.. hann inte med att skriva något inlägg igår, då jag hade fullt upp hela dagen. Gick hemifrån tidigt för att åka till skolan. Sedan vid lunchtid stack jag och Bella runt över hela stan på en otrolig shoppingrunda åt henne. Skyndade bland annat iväg till SOUK för att kolla in hur det hade blivit där inne. Väl där, kom vi på att Kate Moss' lansering hade kommit till Sverige samma dag. Var dock en ganska så stor besvikelse, visserligen fanns det en riktigt snygg väst á la riddare. 

Lyckades i alla fall hitta vissa godbitar ur kollektionen. Den snygga klänningen har dock inte hunnit komma in än.

Efter det var jag tvungen att sticka iväg till jobbet för att sedan åka hem till min syster, där resten av familjen redan var, för att fira henne. Avslutade dagen med en liten utgång med systern och hennes kompisar, trevligt! Kände dock inte att partyhumöret var på topp, då jag inte ens haft någon chans att hinna fixa någon festoutfit. Så man kände sig lite alldaglig och tråkig tyvärr.
image4image7
Jag och syster onsdagkväll.                                     Smygfoto under shoppingrunda
                                                                                           Skjorta: Gina Tricot
                                                                                           Leggings: H&M
                                                                                           Väska: Rizzo   

Kommentarer
Postat av: lopp;)

du ser ut som en kändis (:

2007-05-30 @ 14:58:01
Postat av: Heidi

Loppi: Haha jaså gör jag;)

2007-05-30 @ 15:06:41
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0