Manhattan närmre än vad du tror

Idag är jag riktigt trött. Var tänkt att jag skulle upp vid 05 i morse för att träna en timma innan det var dags att fixa till sig innan skolan. Men efter att ha varit tvungen att gå ut och rasta Chatzi vid halv två så var man lagom trött i morse.. Blev till att stressa upp som vanligt, kasta på mig första bästa kläderna och greppa tag i en apelsin för att sen rusa till tåget. 
    Ska verkligen försöka fixa till det sista i min blogg och börja uppdatera mig med lite fler bilder. Men nu ska jag söka lite fakta om Henri Cartier-Bresson, en fotograf med lite stuk av Breakfast at Tiffanys.


Bjuder på dessa snygga väskor från Josef Frank så länge. The Manhattan bag, vill ha!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan ju säga att det skriker "HAbegär" från min sida också! :D

2007-05-14 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0