Paris Paris

Vaknade av ett sms idag från min söta vän Isabelle som nu kommit ner till Frankrike. Hon hade precis fått tag på en väska från ett märke we adoore! Väcktes självklart lite avund inom mig, vill verkligen också komma bort lite och resa iväg för ett litet tag. Men nej, istället sitter man hemma och är sjuk i trista Sverige förnärvarande. 
    Efter några sms fram och tillbaka kom vi i alla fall fram till att jag skulle höra av mig om jag kom på något jag är sugen på från Paris. Så.. då till min fråga, någon som har något tips på vad som är värt att köpa nere i Paris?
















Au Revoir


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Heidi..
Ett tips är att du önskar dig något från Sephora, de har underbara produkter :D

2007-05-26 @ 23:02:41
Postat av: Heidi

tack för tipset.. har redan tänkt på det dock, vet bara inte riktigt vad jag skulle vilja ha. Har i alla fall önskat mig ett Ben & Jerrys lipbalm :)

2007-05-26 @ 23:32:48
URL: http://stylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0