Shopping fynd

Har nyligen haft ett 90minuters träningspass känns skönt nu efteråt men var väldigt trött under springningen då jag och Isabelle tidigare idag rände runt på stan, men hade så trevligt. Var ute efter 1000tals olika saker som jag ville förgylla min garderob med. Men velade alldeles för mycket så att det knappt höll på att bli något köp, men lyckades tillslut få hem ett par jeans åtminstone. Riktigt snygga är dem! Kommer nog bli de nya favoritjeansen så vitt jag vet nu. Hittade dem på H&M, brukar vara lite skeptisk mot deras jeans, men dessa satt som en smäck. Och priset var till otroliga 400 kr, ett riktigt fynd.
Finns även på H&M shop, se bild.







Gemtastic Clutch Bag


Hittade även en otroligt snygg plånbok från Accessorize, som jag bara måste
ha. Har länge gått och tjatat på att köpa en, men det blir aldrig. Känns så trist att köpa plånböcker, plus att jag vill ha av den dyrare varianten med bra kvalitet. Men denna blåa fina måste jag helt enkelt ha. 
    Denna snygga metallicdröm tittade Bella på, gorgeous!

Kommentarer
Postat av: Linda

nej vad kul, jag har också köpt dom där jeansen från H&M. Det var ca. 8år sedan köpte jeans från H&M och nu förtiden brukar jag också vara ganska skeptisk mot deras jeans men dom där är jag riktigt nöjd med!

2007-05-21 @ 08:38:45
URL: http://guldigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0