Shopping

Har spungit runt denna torsdag på stan efter nya plagg till våren. Under lunchen sprang jag och sötaste Bella ner på stan, för att spana in vad vårens trender hade att erbjuda, hann dock endast med några rundor inne på budgetkedjan H&M. Deras plagg måste jag faktiskt säga är bra att ha i en kombination med det lite dyrare plaggen, för att inte få en överdrivet stylad image av dyra märken. Dock har det då inte bästa kvaliteten alltid.
    Shoppingen för idag blev den moderna svarta och minikorta tubkjolen plus en marinblå, aningen förklädesmodell, klänning med mycket volym i kjolen samt trendiga fickor dolda bland det vida. Till slut damp även min efterlängtade vita skinnväska med gulddetaljer ner i shoppingpåsen. Bilder kommer när jag fått ordning på denna blogg lite mer.

I´m off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0