Style by Heidi

Då var bloggen utbytt till denna nya bloggcommunity. Har länge använt mig utav heidis.blog.com som min trogna dagbok, vilken jag låtit er läsare ta del utav. Nu till sommaren kände jag dock att det var dags för en uppgradering. Blog.com har fått en konkurrent,blogg.se och heidis har nu bytts ut till stylebyheidi, på begäran av söta Bella, som älskar att ta del utav mina råd inom säsongens trender.
     Hoppas ni andra uppskattar detta lika mycket, men nu ska jag iväg och laga middag. Nyttigt står på schemat för ikväll, så det blir till att fixa ihop en Ceasarsallad..
     Frågan jag behöver fundera över är dock om min gamla blog verkligen är utbytt och utkonkurrerad eller om den bara har fått en blogjunior, som har en annan inriktning...?

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0