Topshop surprise

Topshop överraskar mig mer och mer. Nu till våren och sommaren får jag bara mer och mer favoriter per dag som kommer och går. Korall känns fräscht till sommaren och utsvängda jeans á la hippie är väldigt rätt just nu, nedan ser ni tre snygga exempel ur Topshops senaste kollektion.
 
image13Linen Button Front Playsuitimage10
Skoavdelningen inne på Topshop är verkligen utöver det vanliga. Den ena snygga skon efter den andra. Väldigt mycket platå/kilklack nu som denna bruna bohemchica modell. En bra budget variant av Chloé-skorna jag visat i tidigare inlägg. Till höger ännu en snygg sko i trendig mettalic-anda.
T-Bar Sandal Wedgeimage11

Kommentarer
Postat av: Linnea

Supersnygga jeans! Älskar hippetrenden, och så glad att det kommit tillbaka:)
Vad kostar jeansen? har du själv köpt dem?
Kramar Linnea

2007-05-21 @ 21:16:02
Postat av: Heidi

Jag har inte köpt dem, än, vill säga.. men hoppas på att jag kommer hinna göra det ngn dag snart:)
Har för mig att dem inte var så dyra, kostar runt 550 kr om jag minns rätt.

2007-05-21 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0